ريـــكي . هیپنوتیزم . انـــرژی درمـانـــی . مــديتـيـشــن

مـنـــوي اصـــلي

مــطالب اصـــلي ســـايت

آرشــــيو مـــــطالب

لينـــكــهــاي عـــــزيـزان

آلبــــوم تصاويـــر شخصـــي

امــــکــانــــات


رفع انسداد انرژی و متعادل کردن چاکراها

 

 

اگر ما بر حسب پیشرفت خودمان به چاکراها توجه کنیم ,  مشاهده خواهیم کرد هر انسدادی در انها زمانی بروز می کند که ما در مورد پرورش شخصی خود یا در مورد پرورش قابلیت انرزی درمانی کار می کنیم . به عنوان مثال  انرژی درمانگران نیازمند چاکرای قلبی هستند که انرژی عشق بی قید و شرط بتواند آزادانه از آن جاری شود . اگر انرژی درمانگران از نظر عاطفی آسیبی دیده باشند که انسدادی را در شبکه خورشیدی ایجاد , و در نتیجه جریان انرژی به چاکرای قلب را متوقف کرده باشد , لازم است این انسداد برطرف شود.

هر انسداد انرزی تاثیرات گوناگونی بر جای می گذارد . انسداد بین چاکراها می تواند از جریان آزادانه انرژی مجاری لطیف جلوگیری کند و جلوی رشد شخصیت را بگیرد . به عنوان مثال انسداد بین چاکرای پایه و خاجی ممکن است آهنگ بلوغ جنسی و ابراز کامل جسمانیت را کند سازد.

ما می توانیم با شناخت این جنبه از چاکراها شروع به کار با انسداد انرژی خود کنیم و گامهایی را نیز برای پیشگیری از آن برداریم . تمرین اتی که می توان آنرا هر رو ز انجام داد , به پاکسازی چاکراها و متعادل کردن آنها کمک می کند . این تمرین همچنین سرنخهایی از چاکراهایی که بنا به دلایلی بشدت متاثر شده اند یا مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرند, در اختیار شما قرار می دهد.


متعادل کردن چاکراها:

نخست ستونی از نور سفید و خالص در بالای سرتان تصور کنید.

به هنگام دم این نور را تا آنجا به پایین که در بالای چاکرای تاجی شما شناور شود.

در دم بعدی بگذارید این نور از چاکرای تاجی عبور کند  و رو به پایین مستقیما از میان مجرای مرکزی به نوبت از تک تک چاکراها بگذرد . این کار را آرام , آهسته و هماهنگ با تنفس تان انجام دهید.

برايه مشاهده به ادامه مطلب مراجعه گردد... 


ادامـــه مـــطلب ...
نويسنده: هــــومـان بـابـایـان تاريخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:متافیزیک,پاكسازي ميدان انرژي, متافیزیک چیست,11 علت افسردگي,چگونه افکار منفی را دور بریزیم؟,افكار منفي,افكار,منفي,دفع سموم رواني, آموزش,آروماتراپی, نشانه های کلی خلسه,فوائد و کاربردهای خلسه, تفاوت خلسه های هیپنوتیزمی, انواع خلسه,تعريـــــف خلســـــــه,تمرين,سنــــگ درماني,آشنايي با TM,مــــغــناطیــــس درمــــانی,رايحه درماني,ريكي,هيپنوتيزم,انرژي درماني,هاله ها,7چاكراها,مديتيشن,تمركز,سنگ شناسی, متافیریک,فلزات شفابخش,حس کردن انرژی ,تمرینات انرژی درمانی,طب سنتي,پاكسازي سنگها,ماه تولد,آرامش,پيشگيري,درمان,فعال سازي چشم سوم ,ان ال پي , NLP,عود,استرس,طب سوزني,نفس كشيدن,عرفــــان چنـــد ضلعـــی,نقش خداوند در رستگاری انسان از دیدگاه علامه طباطبایی,مشترکات عرفانی ادیان الهی,مشترکات ادیان آسمانی در حوزه عقاید,رابطه انسان و خدا در ادیان توحیدی,خــــواص درمانــــي,كف بيني,تجسم , خلاق ,اعتمادبه نفس,تندرستي,ثروت,موفقيت,كسب انرژي از درخت,آرامش درماني,پاكسازي كريستال,پاكسازي با آب,آرامش متعالي,انرژي منفي, روش درماني هرم,انرژي ناموفق,ســـنگـــها ,بــر حســـــب نــام بيـــماري, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مـــديــر وبســـايت

سلام دوست عزيز هميشه عاشق باش

نويسنــــدگان

خــــــــواص دارويــــــي گياهـــــــــــان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
===============
=====
=====
=====
=====
=====
=====
جـــســتجـــوي مطالــــب

تبـــادل لينـــــــك هوشمنــــد
تبــلــيـــغــات دوســــــتــان